dimarts, 29 de gener del 2019

Sobre aquest bloc

Aquest és un bloc creat per l'alumnat de 4t de primària de l'escola Montserrat de Sant Salvador de Guardiola (Bages).

El nostre bloc ha estat motivat pel projecte "Un passeig per la Lacetània" al qual la nostra escola ja fa alguns cursos que s'hi acull. 

Aquí hi trobareu tot el que anem portant a terme les dues classes de 4t: El Raval del Sellarès i el Raval del Parrot, així com també ens podreu conèixer una mica millor i saber com estem treballant.

Esperem que us agradi!

Raval del Sellarès i Raval del Parrot. 

2 comentaris:

  1. Hola soc security i m'agrada el futbol i soc porter i tambe m'hagrada passar-lo be.

    ResponElimina
  2. Hola em dic Iziar tinc 9 anys vaig a la clase de 4tB la meva clase es diu Raval del parrot vic a sant salvador de guardiola m'agrada el parcur i el patinatge adeu molts petons.

    ResponElimina

El nostre poble

Hola a tothom! En aquesta entrada hi trobareu un enllaç al Google Fotos que hem preparat amb algunes de les fotografies que ens agraden...